03-06-2014

Ferme kinderkamers (Creatievelingen op bezoek) Deel 7


Ik hou van mooie dingen. Mooie nieuwe dingen, mooie oude dingen… maakt niet zoveel uit, als het maar mooi is. Ik word daar blij van.
Toen we laatst in ons nieuwe huis trokken, kon mijn pret niet op. Al die lege kamers, helemaal from scratch stylen. Heerlijk. Ik kon helemaal los gaan, want van mijn liefje kreeg ik carte blanche… Nachtenlang dacht ik erover na. Welk behangetje moet waar, welk kastje past perfect in welk hoekje... Pinterest werd mijn trouwe vriend. Webwinkels surfen werd een hobby.



Ons huis is een mix geworden van oud & nieuw, design & kringwinkelspulletjes, wit & lekker fel. En dat zie je ook in de kinderkamers.


Lila en Flo’s kamer kregen een behang van Pip, in dezelfde tint donkerblauw, maar met een ander printje.Op Flo’s kamer pauwen, op Lila’s kamer vogelkooitjes… De perfecte lamp vond ik terug bij oma op zolder, mijn zielseigen oude lampje. Ook een kooitje dus. Even weer wit sprayen en klaar. Vogeltjes vond ik bij Akotwee- Akotee 
Lila kreeg een zithoekje in haar kamer, met een oud stoeltje met een nieuw laagje verf. Een oud nachtkastje en stapels oude Tinny's en Carolientjes. Een oude buffetkast met prachtige gelakte deuren uit de kringwinkel werd in de verf gezet en doet nu dienst als kleerkast. De manden van Handed by doen het prima als wasmand, mand voor verkleedkledij,sokkenmand,....

 Accessoires vond ik bij Papiermier,Lola Life Lines en oma's zolder. De knuffel is van Déglingos.

Nele



1 opmerking:

Ensorhuis Oostende