10-12-2014

Mini ikea voor de mini meisjes

De sint bracht de"Huset" set voor Jill en Sam. Vandaag kleurden we de bijgeleverde accessoires.  De helft raakte vast in de laminator, waar Jill iets te hard op duwde.
We bevestigden ze met velcro. Zodat ze (net zoals mama graag doet), allemaal verplaatst kunnen worden.
 Het geheel kwam in het Trofast kastje, dat vroeger dienst deed als bakjes/ boekenkast. Maar heel hard begon door te buigen van het gewicht. Nu dus een nieuwe minder ZWARE functie voor het rekje.
Ik wou graag een kerstboom van origami maken voor erin. Maar vond nergens een leuk 3D model dat stevig genoeg zou zijn.
Jill vind het een supercadeau. En de meubeltjes kunnen een verhuis door Sam ook goed verduren... BEDANKT SINT!!




10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig speelgoed!
    Ik kreeg op die leeftijd een poppenhuis van BlueBand-dozen met plakplastic, door mijn moeder gemaakt.
    Wat was ik daar blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het hoeft inderdaad geen pakken geld te kosten om de kinderen gelukkig te maken ... :)

      Verwijderen
  2. Ziet er leuk uit!
    Ik pinde ooit een paar origami kerstbomen (en andere), ik weet niet of je deze al zag? http://www.pinterest.com/lielebeesje/holidays/

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen ik had ze nog niet gezien, bedankt nu kunnen eraan beginnen :)

      Verwijderen
  3. O' wat leuk! Ik beken... bijna had ik de IKEA Huset ook gekocht... heel erg eigenlijk, gewoon voor mezelf ;-)
    Ik ben dol op de mini uitvoering van de vagö fauteuil vandaar. Maar zoals ik al zei... Bijna ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi soms zijn kinderencadeautjes ook stiekem voor mama 's

      Verwijderen
  4. Wat leuk gedaan! Ik vind de meubeltjes van de IKEA ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Ensorhuis Oostende