19-01-2015

Overal origami

Het leuke aan mijn job is, dat er altijd rond geweldige projecten gewerkt wordt.

Op dit ogenblik werken we met enkele klassen rond origami en papier.


  • Enkele leuke filmpjes:


reuze origami

14 jarige origami meester


  •  Een wiskundige activiteit om eens te proberen:


figuren knippen met 1 knip

Creeper van minecraft


  • Enkele leuke App's:


Paperama

 Let's fold


  • Een bezoekje waard:


Papiermolen Herisem


  • Een leuk blogje:


origami driehoeken



  • En natuurlijk ook voor de meisjes hun slaapkamer:


Ik maakte deze vlinder op eenvoudig origami papier dat ik kocht bij Action. Een tak ( zeer lichte) die we tijdens een herfstwandeling in het bos vonden, vond ook een nieuw plekje in huis.








4 opmerkingen:

  1. Oh zo leuk! Ik heb er alleen geen geduld voor hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh dat heb ik vroeger als kind veel gedaan! Zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de indruk dat er veel uit onze kinderjaren terug komt...

      Verwijderen

Ensorhuis Oostende